Gode kundeoplevelser handler om dig

Dygtige medarbejdere modtager ordrer og besvarer spørgsmål – med smil i stemmen.​

Vi arbejder aktivt med at forbedre vores forståelse af vores kunders virkelighed, samt at blive bedre til bringe den rette værdi der er brug for på ethvert givent tidspunkt.

Vi måler løbende vores kunders tilfredshed. Og med udgangspunkt i kundernes tilbagemeldinger arbejder vi aktivt med at forstå kundernes virkelighed bedre og udvikle solide og fleksible energiløsninger.


"I har altid ydet god service for os og jeres medarbejdere er altid venlige og samarbejdsvillige."


Din mening tæller

Vi sætter stor pris på, at du og mange andre kunder deltager i vores spørgeundersøgelser og deler jeres oplevelser med os - både ris, ros og gode idéer.

Med indblik i jeres oplevelser, kan vi finde bedre måder at levere den bedste service på og gøre en forskel for dig og andre kunder. 

Kundeservice billede

"Vi har været kunde hos jer i 25 år og har altid været yderst tilfredse med både levering og service"


Tilfredshed


97%
af vores fyringsoliekunder er tilfredse med at være kunde hos DCC Energi

Kundeoplevelser

3 ud af 4
af vores kunder ønsker at anbefale os til venner og familie

Kundeservice

99%
af vores kunder oplever vores kundeservicemedarbejder som venlig


Fem kerneområder skaber de gode energihandler

Gode kundeoplevelser kommer ikke i sig selv. Vi skaber gode energihandler ved at arbejde med fire andre kerneområder, som du kan læse mere om her.

DCC Energi A/S
Nærum Hovedgade 8
2850 Nærum
CVR: 32141846

LinkedInFølg os på LinkedIn

Kundeservice:
Telefon: 70 10 20 10
E-mail: [email protected]

Shell Licensee
a DCC business