

Sådan får din virksomhed en ladeløsning

Kontakt os
Udfyld kontaktformularen, så ringer vi dig op og booker et introduktionsmøde.

Møde med specialist
Efter den første indledende dialog over telefon, afholdes et møde mellem jer som virksomhed og en af vores specialister, som vil gennemgå de forskellige ladeløsninger samt det videre forløb.

Besigtigelse af installatør
Efter dit møde med vores specialist, hvor I har vendt de forskellige ladeløsninger, sender vi en installatør ud, som besigtiger området, hvor ladestanderne skal placeres. Installatøren ser på, hvor omfattende opgaven bliver i forhold til mulig udgravning og montering af ladestandere samt kommer med en cirka tidshorisont for hele forløbet.

Tilbud fremsendes
På vores møde samt efterfølgende besigtigelse kommer vi frem til den bedste løsning for din virksomhed. På baggrund af dialogen fremsender vi et tilbud til jer, som indeholder antal ladestandere, serviceafale samt installation.

Bestilling af løsning
På baggrund af vores tilbud samt din godkendelse heraf, er du og din virksomhed nu klar til at gennemføre bestillingen af tilbuddet.

Installation
Når din kontrakt er modtaget og underskrevet af begge parter, påbegyndes opstarten af hele installationen. Vi aftaler tid for opstart af installation, hvilket blandt andet indebærer udgravning og montering af ladestandere.

Ladestanderne er klar til brug
Installationen er gennemført, der sættes strøm til og sikres at systemet virker. Nu er ladestanderne klar til brug samt serviceabonnement træder i kraft. I kan som virksomhed nu tilbyde ladning.
DCC Energi A/S
Nærum Hovedgade 8
2850 Nærum
CVR: 32141846Følg os på LinkedIn
Kundeservice:
Telefon: 70 10 20 10
E-mail: [email protected]
